preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar

Login
Korisni linkovi

UPISI U SREDNJU ŠKOLU


Projekt: "Čitamo mi, u obitelji svi"


E-lektira


Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa


Agencija za odgoj
i obrazovanje


Sustav za upravljanje standardiziranim
skupinama podataka

Portal za škole
MOJA ŠKOLA - EKO-ŠKOLA


Muzej grada Rijeke
Priloženi dokumenti:
CCF23052016 00000.jpg

Oglasna ploča
Anketa
Što biste željeli više vidjeti na našim stranicama?



Korisni linkovi
Dnevni tisak
Školski linkovi
CARNet
CARNet novosti
27.11.2020. 14:19
Istraživanje tržišta – Usluge organizacije događanja za projektne dionike
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET provodi istraživanje tržišta za potrebe nabave Usluge organizacije događanja za projektne dionike. U svrhu istraživanja tržišta CARNET objavljuje sljedeće dokumente: Prilog 1. Specifikacija ... The post Istraživanje tržišta – Usluge organizacije događanja za projektne dionike appeared first on CARNET .

26.11.2020. 15:13
Istraživanje tržišta – Nabava Aplikacije za upravljanje školskom mrežom
U sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće" Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET ... The post Istraživanje tržišta – Nabava Aplikacije za upravljanje školskom mrežom appeared first on CARNET .

Pošaljite nam e-mail

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 2. 2012.

Ukupno: 285973
Danas: 15
Mali ekolozi
Video uradci ekologa
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Grad Čabar

Učenički radovi

Jan Kocet i Matej Košmrl: TrashGO - 2. mjesto na državnom Infokupu 2017.

6. razred PŠ Gerovo - Trening životnih vještina (Križaljke)

Priloženi dokumenti:
TrashGO.exe
TZV krizaljke2018.pdf

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
100-ti dan škole
Autor: RADMILA URH, Ivana Lazički-Lipovac, 26. 3. 2020.

Učenici 1.- 4. razreda, Matične škole Čabar, obilježili su 100-ti dan škole 4. 3. 2020. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u brojnim europskim zemljama, a cilj je tog projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola spremne na nacionalnoj/lokalnoj razini odabranim sadržajima obilježiti taj dan u školi.


Dan je isplaniran tako da učenici u vođenim aktivnostima ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne  kompetencije te samostalnim i timskim radom, razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika, proveden u igri i međupredmetnim aktivnostima.
Učiteljice Radmila Urh, Mateja Štimac Mesić i Ivana Lazički-Lipovac osmislile su aktivnosti koje su se održale u sportskoj dvorani i u učionici.


Opis aktivnosti:
AKTIVNOSTI U DVORANI
1. aktivnost: Trčanje u trajanju od 100 sekundi.
2. aktivnost: Opće pripremne vježbe: vježbe za vrat, ruke i rameni pojas, vježbe trupa, vježbe nogu i zdjeličnog pojasa – ukupno 100 ponavljanja.
3. aktivnost: Učenici su podijeljeni u dvije skupine. Njihov je zadatak ubaciti loptu u sanduk. Skupina koja prva postigne 50 pogodaka je pobjednička.
4. aktivnost: Formiranje broja 100 tijelima. Učenici formiraju broj 100 na strunjačama.
AKTIVNOSTI U UČIONICI
1. aktivnost: Na izrezanim cvjetićima (proljetnicama) napisati 100 razloga zašto volim školu. Učenici su podijeljeni u grupe po 3 ili 4 učenika i podijeljen im je jednak broj cvjetića (ukupno 100).
Njihov je zadatak na svaki cvjetić napisati po jedan razlog zašto vole školu. Ispunjene cvjetiće zamjenjuju s drugom grupom te kontroliraju jesu li riječi pravopisno točne. Ispunjene cvjetiće složit ćemo na plakat tako da tvore broj 100.
5. aktivnost: igra Bingo – učenici u skupinama igraju igru „Bingo“ brojevima do sto. Učenik koji prvi popuni sva polja na listiću je pobjednik.
6. aktivnost: Učenici su podijeljeni u dvije skupine. Zadatak je da svaka skupina pronađe 43 mjesta na zemljovidu Republike Hrvatske i da iz naziva izvedu posvojne pridjeve te ih pravilno zapišu na list papira, te da iz vlastitih imena učenika, u skupini, izvedu posvojne pridjeve i dodaju ih na list s ostalim pridjevima. (43+7=50, 50 x 2=100)
7. aktivnost: Mjesta koja su učenici odabrali za prethodni zadatak označavaju na slijepoj karti Hrvatske.
8. aktivnost: Pjevanje pjesme 100-ti dan škole.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju