preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar

Login
Korisni linkovi

UPISI U SREDNJU ŠKOLU


Projekt: "Čitamo mi, u obitelji svi"


E-lektira


Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa


Agencija za odgoj
i obrazovanje


Sustav za upravljanje standardiziranim
skupinama podataka

Portal za škole
MOJA ŠKOLA - EKO-ŠKOLA


Muzej grada Rijeke
Priloženi dokumenti:
CCF23052016 00000.jpg

Oglasna ploča
Tražilica
Anketa
Što biste željeli više vidjeti na našim stranicama?



Korisni linkovi
Dnevni tisak
Školski linkovi
CARNet
CARNet novosti
10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

01.07.2017. 14:56
Ispunite upitnik o digitalnim kompetencijama u okviru projekta CRISS
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. 

Pošaljite nam e-mail

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 2. 2012.

Ukupno: 193546
Danas: 9
Mali ekolozi
Lista linkova je prazna
Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Grad Čabar

Učenički radovi

Jan Kocet i Matej Košmrl: TrashGO - 2. mjesto na državnom Infokupu 2017.

Priloženi dokumenti:
TrashGO.exe

Podrška roditeljstvu

Uloga roditelja u odgoju za medije

Kako biti dio virtualnog svijeta svoje djece?

 

 

U svijetu u kojem su mediji posvuda prisutni i kad nam oni doslovce uređuju obiteljsku kulturu uloga roditelja je od presudne važnosti. Roditelji se svakim danom susreću s izazovima roditeljstva.  Uvijek i u svakoj situaciji su roditelji modeli  ponašanja svojoj djeci i  nezamjenjivi  u njihovom odrastanju.

Preporuke roditeljima:

Kako razviti zdrave navike gledanja televizije?

 

  1. Postavljenje granica u  gledanju televizije  na maksimalno dva sata dnevno. Ne dopustiti djeci da gledaju televiziju dok pišu zadaću. Televizija  ne bi trebala biti u  dječjoj sobi.
  2. Planiranje gledanja  televizijskog programa. Potrebno je odabrati emisije koje zanimaju djecu. Upaliti televiziju kad emisija počne i ugasiti je kad završi.
  3. Gledati televiziju s djecom. Ako je dijete  malo ono  ne razlikuje stvarni život od reklama i  crtanih filmova. Zato je vrlo važno da roditelji gledaju televiziju zajedno s djecom i pričaju o gledanom. 
  4. Naći pozitivnu poruku u emisijama koje gledaju. Iskustvo stečeno gledanjem televizije može pomoći roditeljima i biti poticaj za razgovor. Neke emisije potiču stereotipe. Razgovor  o različitostima može pomoći djeci da se uče toleranciji i prihvaćanju. 
  5. Pomoći djeci da se odupru reklamama. Kad djeca pitaju za proizvode reklamirane na televiziji potrebno im je objasniti da je njihov cilj potaknuti ljude na kupovinu.
  6. Gledati kvalitetne dječje video kasete i DVD-e.
  7. Ponuditi djeci druge mogućnosti. Gledanje televizije može biti navika koju je dijete steklo uz roditelja . Pomozite djeci da nađu druge sadržaje kojima se mogu baviti.
  8. Biti dobar primjer. Roditelj je važan model u djetetovu životu. Ograničite svoje gledanje televizije i pažljivo birajte programe.
  9. Izraziti svoje mišljenje o gledanim emisijama.
  10. Prikupiti više informacija o programu koji gledaju  djeca i uključiti se u udruge preko kojih mogu utjecati na promjene vezane uz sadržaje koji im se nude.
  11.  Graditi povjerenje s djecom i biti dio njihovog virtualnog svijeta.

 Činjenica je da djeca najvažnije stvari u životu neće naučiti od likova iz crtića nego u obitelji koja komunicira, daje podršku, provodi sretne trenutke. Kad se djeca osjećaju voljenom najbolje se razvijaju.

 

Zajedno u odgoju za medije

 

Obitelj, škola  društvo odgovorni su za pripremu mladog čovjeka za život u kojem važnu ulogu imaju mediji.  Njihovo zajedničko djelovanje na području medijskog odgoja ključno je  pri razvoju znanja, vještina i odnosa prema medijima  temeljenog na kritičnosti i osobnoj odgovornosti.

 

 Ksenija Petelin, prof. pedagogije

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Dokumenti


preskoči na navigaciju