2023-12-08 08:19:41 Priznanje Mirovna škola 2023 Osnovnoj školi "Petar Zrinski" Čabar Naša škola dobila je priznanje Mirotvorna škola 2023 za postignuća u promicanju odgoja za primjenu nenasilnih metoda u rješavanju sukoba i aktivno građanstvo te solidarno sudjelovanje u unapređivanju života i održivog razvoja školske i lokalne zajednice. Nagradu dodjeljuje Centar za mir, nenasilje i ljudska prava Osijek. Svečana dodjela nagrade održana je 7.12.2023. godine u Hrvatskom narodnom kazalištu Osijek.
Zahvaljujmo Centru za mir Osijek, Odboru Nagrade za promicanje mirotvorstva, nenasilja i ljudskih prava „Krunoslav Sukić“ što je prepoznao naša nastojanja i postignuća. Više o temi u opširnije, fotografije u prilogu. poveznica: https://krunoslav-sukic.centar-za-mir.hr/vijesti/ponosno-predstavljamo-ovogodisnje-laureate-nagrade-i-priznanja-za-promicanje-mirotvorstva-nenasilja-i-ljudskih-prava-krunoslav-sukic-2023
Naša škola dobila je priznanje Mirotvorna škola 2023 za postignuća u promicanju odgoja za primjenu nenasilnih metoda u rješavanju sukoba i aktivno građanstvo te solidarno sudjelovanje u unapređivanju života i održivog razvoja školske i lokalne zajednice. Nagradu dodjeljuje Centar za mir, nenasilje i ljudska prava Osijek. Svečana dodjela nagrade održana je 7.12.2023. godine u Hrvatskom narodnom kazalištu Osijek. Nagrada je utemeljena 2015. godine te je ovo 15. godišnjica. Svečanosti su prisustvovali: Matteo Malnar i Mark Poje, učenici 8. rzareda MŠ Čabar, pedagoginja Ksenija Petelin, učitelj Martin Kvaternik i ravnateljica Silvana Šebalj-Mačkić. Mark Poje izveo je skladbu na heligonki i oduševio sve prisutne. Ova nagrada otvara školi nove mogućnosti za suradnju. Priznanje Mirotvorna škola se sastoji od plakete-zahvalnice te nagradnog edukativno-studijskog posjeta skupine učenika i učitelja nagrađene škole Osijeku. Zahvaljujmo Centru za mir Osijek, Odboru Nagrade za promicanje mirotvorstva, nenasilja i ljudskih prava „Krunoslav Sukić“ što je prepoznao naša nastojanja i postignuća. |
Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar |