2020-03-26 23:31:46

100-ti dan škole

Učenici 1.- 4. razreda, Matične škole Čabar, obilježili su 100-ti dan škole 4. 3. 2020. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u brojnim europskim zemljama, a cilj je tog projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola spremne na nacionalnoj/lokalnoj razini odabranim sadržajima obilježiti taj dan u školi.

Dan je isplaniran tako da učenici u vođenim aktivnostima ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne  kompetencije te samostalnim i timskim radom, razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika, proveden u igri i međupredmetnim aktivnostima.
Učiteljice Radmila Urh, Mateja Štimac Mesić i Ivana Lazički-Lipovac osmislile su aktivnosti koje su se održale u sportskoj dvorani i u učionici.


Opis aktivnosti:
AKTIVNOSTI U DVORANI
1. aktivnost: Trčanje u trajanju od 100 sekundi.
2. aktivnost: Opće pripremne vježbe: vježbe za vrat, ruke i rameni pojas, vježbe trupa, vježbe nogu i zdjeličnog pojasa – ukupno 100 ponavljanja.
3. aktivnost: Učenici su podijeljeni u dvije skupine. Njihov je zadatak ubaciti loptu u sanduk. Skupina koja prva postigne 50 pogodaka je pobjednička.
4. aktivnost: Formiranje broja 100 tijelima. Učenici formiraju broj 100 na strunjačama.
AKTIVNOSTI U UČIONICI
1. aktivnost: Na izrezanim cvjetićima (proljetnicama) napisati 100 razloga zašto volim školu. Učenici su podijeljeni u grupe po 3 ili 4 učenika i podijeljen im je jednak broj cvjetića (ukupno 100).
Njihov je zadatak na svaki cvjetić napisati po jedan razlog zašto vole školu. Ispunjene cvjetiće zamjenjuju s drugom grupom te kontroliraju jesu li riječi pravopisno točne. Ispunjene cvjetiće složit ćemo na plakat tako da tvore broj 100.
5. aktivnost: igra Bingo – učenici u skupinama igraju igru „Bingo“ brojevima do sto. Učenik koji prvi popuni sva polja na listiću je pobjednik.
6. aktivnost: Učenici su podijeljeni u dvije skupine. Zadatak je da svaka skupina pronađe 43 mjesta na zemljovidu Republike Hrvatske i da iz naziva izvedu posvojne pridjeve te ih pravilno zapišu na list papira, te da iz vlastitih imena učenika, u skupini, izvedu posvojne pridjeve i dodaju ih na list s ostalim pridjevima. (43+7=50, 50 x 2=100)
7. aktivnost: Mjesta koja su učenici odabrali za prethodni zadatak označavaju na slijepoj karti Hrvatske.
8. aktivnost: Pjevanje pjesme 100-ti dan škole.

 

 


Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar