preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar

Login
Korisni linkovi

UPISI U SREDNJU ŠKOLU


E-lektira


Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa


Agencija za odgoj
i obrazovanje


Sustav za upravljanje standardiziranim
skupinama podataka

Portal za škole
MOJA ŠKOLA - EKO-ŠKOLA


Muzej grada Rijeke
Priloženi dokumenti:
CCF23052016 00000.jpg

Oglasna ploča
CARNet
Sigurnost na mreži

Kroz nastavu informatike i drugih predmeta promičemo sigurno ponašanje na mreži i na internetu.

Pet za net

CSI - Centar za sigurniji internet

Pošaljite nam e-mail

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 2. 2012.

Ukupno: 443245
Danas: 6
Mali ekolozi
Video uradci ekologa
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Grad Čabar

Priloženi dokumenti:
Svjetski dan citanja naglas.docx

Učenički radovi

Virtualna šetnja galerijom Vilima Svečnjaka u Čabru

(Autorica: Nives Urh)


Jan Kocet i Matej Košmrl: TrashGO - 2. mjesto na državnom Infokupu 2017.

6. razred PŠ Gerovo - Trening životnih vještina (Križaljke)

Priloženi dokumenti:
TrashGO.exe
TZV krizaljke2018.pdf

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DRŽAVNA SMOTRA PROJEKATA GRAĐANSKOG ODGOJA i OBRAZOVANJA
Autor: Ksenija Petelin, 23. 5. 2016.

Učenice 6. razreda iz Čabra, Vanessa Šokčević, Lorena Kostelić, Melani Žakić i Antonella Ožbolt, u pratnji mentorice pedagoginje Ksenije Petelin, na  18.državnoj smotri projekata iz građanskog odgoja i obrazovanja uspješno su predstavile projekt "Igrajmo se!".


Izbor i istraživanje problema

Učenje kroz igru prirodan je dio odrastanja. Od najranije dobi, preko djetinjstva, pa sve do odrasle dobi igrajući se učimo o sebi i svijetu oko sebe. Igra je spontana i dobrovoljna u njoj se izražavaju radoznalost, maštovitost, kreativnost, fizička aktivnost, suradnja i zajedništvo među sudionicima.  Putem igre razvijaju se intelektualne sposobnosti- aktivno istraživanje, učenje o svijetu oko sebe, tjelesne aktivnosti – zadovoljava potrebu za kretanjem, spretnost, razvoj motorike, socijalnu i emocionalnu zrelost- potiče razvoj komunikacije, stvara prijateljstva, jača  pozitivnu sliku o sebi.

Igračka je dio dječje igre. Ona predstavlja sve čime se dijete igra. Ona je često oslonac, utjeha, prijatelj u trenucima radosti i tuge. Odabir igračke povezan je s razvojnom dobi djeteta. Mnoga istraživanja pokazuju izuzetno veliku važnost igre u razvoju djece. Jedna polovina naših sposobnosti za učenje razvija tijekom prve četiri godine, a jedna trećina do osmog rođendana. Upravo je vrijeme odrastanja vrijeme u kojem se stvaraju temelji budućeg učenja.

Nakon svih informacija koje smo doznali o važnosti igre i igračaka, a potaknuti pitanjem koliko se igramo igrama i igračkama koje nisu one s mobitela, računala ili play stationa, izradili smo anketni upitnik i proveli ga među učenicima naše škole.

Veliki broj učenika naše škole odgovara da se igra "opipljivim igračkama" međutim naša iskustva to ne potvrđuju.

Problem našeg projekta definirali smo pitanjem: Igra je toliko važna, a zašto se ne igramo?

Najbolji pristup rješenju problema

Analizirajući dobre i loše strane politika kojima bismo mogli riješiti problem opredijelili smo se za rješenja kojima će se promicati važnost cjelovitog razvoja. Osobito onih igara koje će razvijati životne vještine. Istraživanja pokazuju da će  65% današnje djece mlađe dobi  raditi poslove koji trenutno ne postoje. Igre kojima se bave trebale bi poticati rješavanje problema, učiti timskom radu, promicati  korištenje tehnologije i informacija, razmišljanje, dobre komunikacijske i socijalne vještine te razvoj kreativnosti. Zalažemo se za politiku koja će njegovati tradicionalne igre i igračke, ali i one koje će poticati više zajedničkog druženja i suradnje.

Plan djelovanja

Nakon razgovor s ravnateljem škole otvorili smo „Igroteku“, mjesto na kojem možemo donositi i posuđivati igračke. Pripremili smo suglasnosti za roditelje, izradili ugovore za učenike, dogovorili pravila „Igroteke“ i počeli sa svakodnevnim radom.
Osmislili smo igre za učenike u holu škole.
Pratili smo i vrednovali naš rad.
Uspostavili smo suradnju s Udrugom umirovljenika grada Čabra i dogovorili postavljanje izložbe „Povijest djetinjstva“.
Objavili smo natječaj „Izradi svoju igračku“ i pozvali učenike OŠ „Petar Zrinski“ Čabar i područnih škola da se uključe. Napravili izložbu i  uz pomoć sponzora nagradili najuspješnije radove.
Izradili smo letak s rezultatima našeg projekta.
Uz pomoć Vijeća učenika pokrenuli smo inicijativu za ponovno iscrtavanje igara  na školskom dvorištu.
Projekt  smo predstavili u medijima: radiju Gorski kotar, Učeničkom listu „Mladi Goran“, Novom listu i internetskoj stranici škole.

Ostvareni rezultati

Učenici su radom na projektu usvajali vještine neophodne za argumentirano iznošenje i zastupanje svog mišljenja. Razvijali su komunikacijske i socijalne vještine, učili su vještine timskog rada i suradnje, upoznavali sebe i učili prihvaćati druge, stjecali znanja o vlastitim  pravima i odgovornostima  i o pravima i odgovornostima drugih.

Predstavljenaje projekta

S projektom su upoznati učenici, učitelji, roditelji i lokalna zajednica. Projekt je nakon  Županijske smotre u Rijeci predstavljen na Državnoj smotri u Zagrebu,Radiju Gorski kotar, Novom listu,Učeničkom listu „Mladi Goran“ i internetskoj stranici škole.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju