preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar

Login
Korisni linkovi

UPISI U SREDNJU ŠKOLU


E-lektira


Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa


Agencija za odgoj
i obrazovanje


Sustav za upravljanje standardiziranim
skupinama podataka

Portal za škole
MOJA ŠKOLA - EKO-ŠKOLA


Muzej grada Rijeke
Priloženi dokumenti:
CCF23052016 00000.jpg

Oglasna ploča
CARNet
Sigurnost na mreži

Kroz nastavu informatike i drugih predmeta promičemo sigurno ponašanje na mreži i na internetu.

Pet za net

CSI - Centar za sigurniji internet

Pošaljite nam e-mail

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 2. 2012.

Ukupno: 443178
Danas: 73
Mali ekolozi
Video uradci ekologa
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Grad Čabar

Priloženi dokumenti:
Svjetski dan citanja naglas.docx

Učenički radovi

Virtualna šetnja galerijom Vilima Svečnjaka u Čabru

(Autorica: Nives Urh)


Jan Kocet i Matej Košmrl: TrashGO - 2. mjesto na državnom Infokupu 2017.

6. razred PŠ Gerovo - Trening životnih vještina (Križaljke)

Priloženi dokumenti:
TrashGO.exe
TZV krizaljke2018.pdf

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ruksak (pun) kulture zaustavio se u PŠ Tršće i razveselio osnovnoškolce plesnom radionicom
Autor: Ingrid Žorž, 26. 9. 2023.

   Projekt Ruksak (pun) kulture jest kulturno-edukativni program pokrenut na inicijativu Ministarstva kulture Republike Hrvatske i Ministarstva znanosti i obrazovanja, s ciljem približavanja umjetnosti i kulture djeci vrtićkog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog uzrasta. Posebno onima koji žive na dislociranim i prometno slabije povezanim područjima.


    U ponedjeljak, 25. rujna, blagovaonica PŠ Tršće postala je prvo predavaonica, a zatim i plesni podij za učenike od 5. do 8. razreda. Koreografkinja Sunčica Bandić učenike je u svijet plesnog pokreta uvela zanimljivim predavanjem, popraćenim isječcima iz predstava, o najpoznatijim svjetskim koreografima i njihovim načinima rada. Motivirala je učenike da iznesu svoja znanja i razmišljanja o suvremenom plesu. Drugi dio druženja s aktivnim i zainteresiranim Tršćanima gošća iz Splita osmislila je kao kreativnu radionicu. Učenici su trebali pokretom prikazati svoje ime, dočarati osjećaje i raspoloženja, oponašati prijatelje i učitelje…

   Iako su nekoliko sati bili u stalnom pokretu, na što većinom nisu navikli, učenici su se dobro zabavili. Korisno su potrošili vrijeme inače  namijenjeno usvajanju sadržaja iz hrvatskog, matematike, engleskog, povijesti…

   Škola je obrazovna, ali i odgojna. Umjetnost je još i mnogo više od toga. Zato bi učenicima trebalo omogućiti da čim češće iz Ruksaka kulture izvuku primjerene umjetničke sadržaje koji će im uljepšati dane djetinjstva i pomoći da odrastu u bolje, sretnije ljude.  

                                     

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju