preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zrinski" Čabar

Login
Tražilica
Korisni linkovi

UPISI U SREDNJU ŠKOLU


E-lektira


Ministarstvo znanosti,
obrazovanja i športa


Agencija za odgoj
i obrazovanje


Sustav za upravljanje standardiziranim
skupinama podataka

Portal za škole
MOJA ŠKOLA - EKO-ŠKOLA


Muzej grada Rijeke
Priloženi dokumenti:
CCF23052016 00000.jpg

Oglasna ploča
CARNet
Sigurnost na mreži

Kroz nastavu informatike i drugih predmeta promičemo sigurno ponašanje na mreži i na internetu.

Pet za net

CSI - Centar za sigurniji internet

Pošaljite nam e-mail

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 2. 2012.

Ukupno: 403075
Danas: 45
Mali ekolozi
Lista linkova je prazna
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Grad Čabar

Priloženi dokumenti:
Svjetski dan citanja naglas.docx

Učenički radovi

Virtualna šetnja galerijom Vilima Svečnjaka u Čabru

(Autorica: Nives Urh)


Jan Kocet i Matej Košmrl: TrashGO - 2. mjesto na državnom Infokupu 2017.

6. razred PŠ Gerovo - Trening životnih vještina (Križaljke)

Priloženi dokumenti:
TrashGO.exe
TZV krizaljke2018.pdf

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PRAVILNIK O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI „Petar Zrinski“Čabar
Autor: Tanja Šebalj-Kocet, 24. 1. 2019.

Na temelju  članka 107. stavka  9. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ("Narodne novine“, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10.-ispravak, 90/11., 16/12., 86/12., 94/13., 152/14., 7/17. i 68/18.) i članka 60. Statuta Osnovne škole „Petar Zrinski“ Čabar, Školski odbor Osnovne škole „Petar Zrinski“Čabar, na 26. sjednici održanoj 21. 01.2019. godine donio je

P R A V I L N I K

                         O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA

                                    U OSNOVNOJ ŠKOLI „Petar Zrinski“Čabar

Cjelokupni tekst Pravilnika pročitajte pod Opširnije.


  1. OPĆE ODREDBE

Predmet pravilnika

 

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom o načinu i postupku zapošljavanja (u daljnjem tekstu: Pravilnik) u Osnovnoj školi „Petar Zrinski“ Čabar (u daljnjem tekstu: Škola)  uređuje način i postupak provedbe natječaja u Školi kojim se svim kandidatima za zapošljavanje osigurava jednaka dostupnost javne službe pod jednakim uvjetima, sadržaj natječaja, način na koji se obavlja vrednovanje odnosno procjenjuju rezultati vrednovanja, vrši rangiranje i odabir  kandidata prijavljenih na natječaj odnosno kandidata koje je Školi uputio ured državne uprave, imenovanje povjerenstva za vrednovanje kandidata i djelokrug rada povjerenstva te dostava izvješća ravnatelju Škole o provedenom postupku.

 

Članak 2.

Na ravnatelja Škole ne primjenjuju se odredbe ovog Pravilnika.

 

 

 

                                          Rodna jednakost

 

Članak 3.

           Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muške i na ženske osobe.

 

  1.  POSTUPAK  PROVEDBE NATJEČAJA

I VREDNOVANJA KANDITATA

                

                              Zasnivanje radnog odnosa u Školi 

 

                                                     Članak 4.

Radni odnos u Školi zasniva se ugovorom o radu na temelju natječaja koji raspisuje ravnatelj Škole uz uvjete i na način propisan Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (u daljnjem tekstu: Zakon), drugim zakonima i propisima.

Iznimno od stavka 1. ovog članka, radni odnos može se zasnovati ugovorom o radu  i bez natječaja  u skladu s Zakonom.

Pravila postupanja, odnosno redoslijed aktivnosti s njihovim izvršiteljima koje je potrebno poduzeti kako bi se u školskoj ustanovi provelo zapošljavanje za propisani način su:

 

R.br.

Aktivnost

Nositelj aktivnosti

Rok izvršenja aktivnosti

1.

podnošenje zahtjeva za odobrenjem radnog mjesta nadležnom ministarstvu

tajnica, ravnatelj

dva radna dana

2.

prijava potrebe za radnikom nadležnom Uredu državne uprave

tajnica

dva radna dana

3.

objava natječaja na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole, mrežnoj stranici i oglasnoj ploči HZZ-a

tajnica, ravnatelj

dva radna dana

4.

vrednovanje kandidata

povjerenstvo

dvadeset radnih dana

5.

odabir kandidata

ravnatelj, školski odbor

pet radnih dana

6.

sklapanje ugovora o radu s odabranim kandidatom

ravnatelj, školski odbor

dva radna dana

 

 

                                       Objava  i sadržaj natječaja

 

                                                    Članak 5.

Natječaj se objavljuje na mrežnoj stranici  i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici Škole i oglasnoj ploči Škole.

Rok za podnošenje prijava kandidata na natječaj je osam dana od dana objave natječaja na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici Škole i oglasnoj ploči Škole.

Ukoliko natječaj nije istodobno objavljen na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Škole, rok za podnošenje prijava na natječaj istječe protekom roka u natječaju koji je posljednji objavljen.

Natječaj treba sadržavati:

   - naziv i sjedište Škole,

   - mjesto rada i naziv radnog mjesta za koje se raspisuje natječaj,

   - tjedno radno vrijeme i vrijeme na koje se sklapa ugovor o radu,

   - opće i posebne uvjete za radno mjesto za koje se raspisuje natječaj,

   - naznaku priloga/dokumentacije kojom se dokazuje ispunjenost uvjeta za  

     radno mjesto za koje je raspisan natječaj,

   - obvezu testiranja kandidata,

   - naznaku zapreka za zasnivanje radnog odnosa u Školi  iz članka 106. Zakona

     i naznaku dokaza koji se prilaže,

   - napomenu da je kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju

     na temelju  posebnog zakona obvezan uz prijavu priložiti svu propisanu     

     dokumentaciju prema posebnom zakonu,

   - naznaku poveznice  na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja     na kojoj su navedeni dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i njihovih obitelji,

   - naznaku da će se kandidatom prijavljenim na natječaj smatrati samo osoba

      koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete

     iz natječaja,

   - naznaku probnog rada ako se ugovora,

   - rok za podnošenje prijava,

   - naznaku da se na natječaj mogu javiti osobe oba spola,

   - naznaku da je prijavu potrebno vlastoručno potpisati,

   -naznaku  web-stranice Škole na kojoj će se objaviti područje provjere, pravni i drugi izvori za pripremu kandidata za testiranje, vrijeme i mjesto održavanja testiranja  te rok za objavu vremena i mjesta održavanja testiranja,

     - naznaku  o načinu dostavljanja prijave i adresu  Škole na koju se podnose prijave s potrebitom dokumentacijom,

   - naznaku da se isprave prilažu u neovjerenoj preslici i

   - naznaku  u kojem se roku i na koji način  obavještavaju kandidati o rezultatima natječaja.

 

 

                                                        

Članak 6.

 

Područja provjere, pravne i druge izvore za pripremu kandidata za testiranje  priprema  Povjerenstvo za vrednovanje kandidata.

Povjerenstvo utvrđuje vrijeme trajanja testiranja, vrijeme i mjesto održavanja testiranja, te objavljuje na web stranici Škole obavijest i upute  kandidata o područjima provjere, o vremenu i mjestu održavanja testiranja.

Rok za objavu vremena i mjesta održavanja testiranja je najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.

Kandidat isprave prilaže u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidat će predočiti izvornik.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom u postupku natječaja. Škola ne  obavještava ovu osobu  o razlozima zašto se ne smatra kandidatom natječaja.

 

                                 Povjerenstvo za vrednovanje kandidata

                                         

                                                         Članak 7.

Povjerenstvo za vrednovanje kandidata prijavljenih na natječaj i kandidata koje je u Školu uputio ured državne uprave (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) imenuje odlukom ravnatelj Škole. Ravnatelj može imenovati i zamjenike članova Povjerenstva.

Povjerenstvo ima tri člana. Članovi Povjerenstva između sebe biraju predsjednika. Povjerenstvo radi na sjednicama, a o radu Povjerenstva vodi se zapisnik koji vodi član Povjerenstva.

Članove povjerenstva imenuje ravnatelj Škole iz reda radnika koji imaju potrebno obrazovanje i stručno znanje vezano za utvrđivanje znanja, sposobnosti i vještina kandidata u postupku natječaja.

Članove Povjerenstva ravnatelj može imenovati kao stalne članove za tekuću školsku godinu ili ih imenovati za svaki natječaj, najkasnije do isteka roka za podnošenje prijava na natječaj.

Član povjerenstva ne može biti član Školskog odbora, niti osoba koja je s kandidatom u srodstvu.

Povjerenstvo obavlja slijedeće poslove:

   -  utvrđuje koje su prijave na natječaj pravodobne i potpune,

   -  utvrđuje listu kandidata prijavljenih na natječaj odnosno kandidata koje je u    Školu uputio ured državne uprave koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja za pravodobne i potpune prijave i kandidate s te liste upućuje na testiranje i intervju,

   - utvrđuje  sadržaj testiranja (područja provjere, pravne i druge izvore za pripremu kandidata za testiranje),

   - objavljuje na web stranici Škole područja provjere  za pripremu kandidata za testiranje, vrijeme i mjesto održavanja testiranja, 

   -  provodi testiranje i razgovor (intervju) s kandidatima,

  • objavljuje na web stranici Škole rezultat testiranja i poziv kandidatima na razgovor (intervju)
  • utvrđuje rang –listu  kandidata na temelju rezultata provedenog testiranja  i razgovora (intervjua),
  • ravnatelju Škole dostavlja izvješće o provedenom postupku i rang-listu
  •  

   

Procjena i vrednovanje kandidata

 

                                                      Članak 8.

Vrednovanje kandidata  Povjerenstvo utvrđuje  putem testiranja i razgovora (intervjua).

Područja iz kojih se obavlja testiranje kandidata u pravilu su:

1. za odgojno-obrazovne radnike:

  - intelektualno-kognitivne i psihološke sposobnosti

  - informatička pismenost

  - stručno-pedagoške i metodičke kompetencije

  - praktično odrađivanje dijela ili cijelog oglednog nastavnog sata

2. za tajnika i voditelja računovodstva:

  - intelektualno-kognitivne i psihološke sposobnosti

  - informatička pismenost

  - propisi i primjena propisa za tajnika

  - računovodstvo za voditelja računovodstva

3. za računovodstvenog i administrativnog referenta

  - intelektualno-kognitivne i psihološke sposobnosti

  - informatička pismenost

4. pomoćno-tehnički radnici se u pravilu testiraju usmeno ili određivanjem obavljanja određenog posla iz djelokruga rada

Škola je obvezna kandidatu koji je osoba s invaliditetom prilikom provedbe testiranja i intervjua   osigurati odgovarajuću  razumnu prilagodbu.

Testiranju mogu pristupiti kandidati s liste kandidata iz članka 7. stavka  4. podstavka 2. ovog Pravilnika.

Kandidat koji nije pristupio testiranju i intervjuu smatra se da je odustao od natječaja.

Provjera kandidata se sastoji od dva dijela, pisane provjere kandidata putem testiranja i razgovora s kandidatom (intervju), a vrednuje se bodovima.

Pisano testiranje može se obaviti standardiziranim testovima, kao i testovima koje izradi Povjerenstvo. Testove mogu izraditi i druge osobe izvan Škole koje su stručne za određeno područje, prema odluci ravnatelja i uz suglasnost Povjerenstva.

Uz svako pitanje mora biti iskazan broj bodova kojim se vrednuje ispravan rezultat.

Svaki član povjerenstva vrednuje rezultat provjere kandidata koji je pristupio testiranju  bodovima od 0 do 10 bodova i razgovoru (intervju) – od 0 do 10 bodova. 

 

                                              Rezultati provjere

 

                                                    Članak 9.

Nakon obavljenog testiranja kandidata svaki član Povjerenstva utvrđuje  rezultat testiranja  za svakog kandidata koji je pristupio testiranju bodovima od 0 do 10 bodova.

Smatra se da je kandidat zadovoljio na testiranju ako je ostvario najmanje 50% bodova od ukupnog broja bodova svih članova Povjerenstva.

       Kandidat koji ne zadovolji na testiranju  ne ostvaruje pravo na pristup razgovoru (intervjuu).

 

                                             Razgovor (intervju)    

 

                                                 Članak 10.

Na razgovor (intervju) s Povjerenstvom  pozivaju se kandidati koji ostvare pravo na pristup intervjuu.

Rezultat testiranja i poziv kandidatima na razgovor (intervju) objavljuje Povjerenstvo na web stranici Škole u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka.

Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom utvrđuje znanja, sposobnosti, interese, motivaciju kandidata za rad u Školi.

Svaki član Povjerenstva vrednuje rezultat razgovora (intervjua) bodovima od 0 do 10 bodova.

Smatra se da je kandidat zadovoljio na razgovoru (intervjuu)  ako je ostvario najmanje 50%  bodova od ukupnog broja bodova svih članova Povjerenstva. 

 

                         Rang-lista i izvješće o provedenom postupku

 

                                                Članak 11.

Nakon provedenog razgovora (intervjua) Povjerenstvo utvrđuje rang-listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.

Povjerenstvo dostavlja ravnatelju Škole izvješće o provedenom postupku, koje potpisuje svaki član Povjerenstva.

Uz izvješće se prilaže rang-lista kandidata.

Na temelju dostavljene rang-liste kandidata ravnatelj odlučuje o kandidatu za kojeg će zatražiti prethodnu suglasnost Školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa.

Odluku iz stavka 4. ovog članka ravnatelj donosi između tri najbolje rangirana kandidata prema broju bodova, odnosno svih kandidata koji imaju tri najbolje bodovana rezultata.

Kandidati imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i rezultate procjene, odnosno testiranja, te vrednovanja izabranog kandidata s kojim je sklopljen ugovor o radu, a sve u skladu s propisima koji reguliraju područje zaštite osobnih podataka.

 

                                          Stupanje na snagu

                     

                                                Članak 12.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave na oglasnoj ploči Škole.

 

KLASA: 011-03/19-01/01

URBROJ:2108-19-01-19-02

24.01.2019.

                                                           Predsjednik školskog odbora: Marijo Stojak

 

Pravilnik je objavljen na oglasnoj ploči Škole i mrežnoj stranici Škole dana 24.01.2019.

                                    Ravnateljica: Silvana Šebalj-Mačkić  

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju